Tänään oli taas sijainen, Elinalla on vieläkin saikulla. Jalka murtunut ja kipsattu. Nyt kuulemma kestää jo seistä puol tuntia.
Viime viikolla tehtiin paikallamakuuta, hyppynoutoa ja ruutua. Cosmo maltto hienosti maata paikallaan, vaikka kaverit vieressä nousi istumaan & otti pari askeltakin. Hypyssä Cosmo lähti ihan hienosti ja otti kapulankin, mutta tuli takasin hienosti kiertäen. Pienellä ohjauksella & blokkauksella se kuitenkin tajusi, mistä on kyse, ja hyppäs hienosti mennen tullen. Ruudussa ei mitään ongelmia, kun on namia tiedossa, Cosmo menee vauhdilla. Sinnehän se singahti, ja loppuosaa treenatessa tuli hienosti sivulle.
Tällä viikolla oli vähän "gott&blandat, take your pick". Tänään vedettiin koko reenit ulkona. Alotettiin taas paikallamakuulla, joka meni muuten hyvin, mut pitkän makuun ihan lopussa Cosmo nousi istumaan, "kun kerta noi toisetkin", ei halunnu olla erilainen nuori. Otettiin uusiks, ja sain palkattua makuusta. Sit taas hypittiin, ja reenattiin iteksemme niin, että kun ohjaaja tuli kattomaan miten meillä sujuu, oli Cosmo jo vähän kyllästyny koko hommaan. Lähti hienosti hyppyyn, otti kapulan - ja joko tuli takas kiertäen tai pudotti kapulan ja jäi tyhmänä seisomaan esteen taa. Jätin sen hetkeks ite miettimään, mitäs nyt tartteis tehrä, ja pian se hokas, mitä mamma siltä oikein odottaa. Otettiin sit pelkkää takasinhyppyä, ja se meni jo vähään paremmin. Tätä pitää kyllä vielä vähän reenata. Kierrettiin merkkiä & pysähdyttiin, Cosmo pysähtyy tosi nätisti. Sitten vielä luoksetulon pysäytys, jossa olikin tosi paljon häiriötekijöitä, kun seuraava ryhmä tuli paikalle. Meni ihan hyvin, yhden kerran Cosmo edisti tooosi reippaasti, lähti tuleen ihan ilman käskyä. Tässäkin on vielä vähän reenaamista, että pysähtyis just merkille - eikä lähtis ennakoimaan. Lopuks vielä paikallamakuu, joka ainakin meillä meni tosi hyvin, tais olla Cosmo jo vähän väsynykin. Kerettiin pikasesti moikata Cosmon pikkuveljeä, ja sit kipitettiin kovaa vauhtia bussille. En ollu ottanu vesipulloa mukaan, laiska kun oon enkä jaksa mitään reppuja raahata, ja Cosmo kävi ojan kautta ottamassa pikku huikat & uittamassa tassuja.
Cosmo ei *kopkop* pelkää bussia enää ihan yhtä paljon, oon nyt saanu sen nameilla houkuteltua hyppäämään kyytiin ihan omin pikku tassuin :) Nyt on masu täys ruokaa molemmilla (eri ruokaa tosin!) ja kohta mennään nukkumaan, natti natti!
tiistai 11. toukokuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti