...för lilla Cosmo att visa allt han lärt sig under alla dessa kurser. Vi tänker gå och tävla! Han vet nog inte om det än själv, och vackert så, så han hinner inte smida några ränker! För tillfället går vi en ny kurs i lydnad, och läraren tycker att vi absolut ska tävla så vi kan börja lära oss nya, lite mer krävande saker. Och nog vore det trevligt att få ett kvitto på att han är så duktig som läraren säger (och vi tycker). För övrigt tyckte läraren att Cosmo är den livligaste hund hon nånsin träffat - men att vi klarat oss jättebra med honom. Det har inte varit så lätt alla gånger, men hoppeligen lugnar han ner sig vartefter åren går... Än har det bara gått knappt två och inga tecken på det än... Så ha det i åtanke när vi träffas och spralla inte upp honom så är & förblir vi alla glada & nöjda!
maanantai 5. huhtikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti