Reenit meni tosi hyvin. Koira meni kuin unelma, ja ohjaaja meinas, että ollaan hyppyjä vaille valmiit kisoihin. Jee! Ja IIIK!!! Kyllähän kilpailu kiinnostaa, joo, mutta kynnys on aika korkee. Ehkä se siitä reenatessa madaltuu...
Alotettiin luoksepäästävyydellä. Cosmo oli ihan into piukassa, hyppeli ohjaajaa vasten ja nautti sen käsittelystä, mutta kun se ei oo vihanen, niin se ei kuulemma haittaa.
Paikallaolo meni loistavasti, kaikki kolme pysy tosi nätisti maassa.
Sivulla maahan meno ja istumaan nousu toimi sekin, Cosmo on kyllä niissä aika etevä, eikä niitä kannata jankata niin että menee ylikuntoon. Mä sain pyyhkeitä siitä, että täysin huomaamattani ”autan” Cosmoa vartalollani, tarkemmin sanottuna vasemmalla olkapäälläni, jota sivulletulon yhteydessä kohottelen. Katse suoraan eteenpäin ja kädet kurissa!
Ja sitten seuraaminen. Se olikin aika haastavaa, kun ei vielä oltu näin "kisamaisesti" harjoteltu, eli mä vaan menin miten ohjaaja käskytti! Täyskäännökset oli vielä vähän hakusessa (eka kerta niissäkin), kävellessä mun askeleet sais olla pidempiä ja juoksu rivakampaa, jotta koiran olis helpompi seurata. Eli niitä lisää.
Sokerina pohjalla luoksetulo, joka meni vauhdikkaasti. Siinäkin oli mun virhe, astuin askeleen sivulle (sitäkään en ite huomannu). Mutta koira tuli vauhdilla suoraan sivulle. Just niinku pitikin!
Kaiken kaikkiaan tosi hyvät reenit.
Alotettiin luoksepäästävyydellä. Cosmo oli ihan into piukassa, hyppeli ohjaajaa vasten ja nautti sen käsittelystä, mutta kun se ei oo vihanen, niin se ei kuulemma haittaa.
Paikallaolo meni loistavasti, kaikki kolme pysy tosi nätisti maassa.
Sivulla maahan meno ja istumaan nousu toimi sekin, Cosmo on kyllä niissä aika etevä, eikä niitä kannata jankata niin että menee ylikuntoon. Mä sain pyyhkeitä siitä, että täysin huomaamattani ”autan” Cosmoa vartalollani, tarkemmin sanottuna vasemmalla olkapäälläni, jota sivulletulon yhteydessä kohottelen. Katse suoraan eteenpäin ja kädet kurissa!
Ja sitten seuraaminen. Se olikin aika haastavaa, kun ei vielä oltu näin "kisamaisesti" harjoteltu, eli mä vaan menin miten ohjaaja käskytti! Täyskäännökset oli vielä vähän hakusessa (eka kerta niissäkin), kävellessä mun askeleet sais olla pidempiä ja juoksu rivakampaa, jotta koiran olis helpompi seurata. Eli niitä lisää.
Sokerina pohjalla luoksetulo, joka meni vauhdikkaasti. Siinäkin oli mun virhe, astuin askeleen sivulle (sitäkään en ite huomannu). Mutta koira tuli vauhdilla suoraan sivulle. Just niinku pitikin!
Kaiken kaikkiaan tosi hyvät reenit.
