maanantai 14. kesäkuuta 2010

Agility is the shit!

Tänään oltiin Cosmon kanssa ekaa kertaa kahestaan aksaamassa. Hyvin meni, Cosmo meni upeesti ja jopa minä onnistuin pari kertaa ohjauksessani niin että Elinalta pääsi innostunut "jes, hyvä!" :) Muuten Cosmo on ollu tänään vähän okoncentrerad, onneks oli yksäri niin sai palkinnoks hyvästä suorituksesta juosta hallissa lelun kanssa miten tahtoi.

Päivän rata:









Rataan kuului 4 hyppyä ja putki. Piece of cake pikku Cosmolle, mutta mä olin helisemässä valssin ja sylikäännöksen ja silmä-käsi-jalka-koordinaationi kanssa! Lisäks reenattiin keppejä ja vähän kontakteja.

Cosmo on ihan väsy tunnin rehkimisen jälkeen:













Niin oon kyllä mäkin! Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti