Tänään oltiin Cosmon kanssa ekaa kertaa kahestaan aksaamassa. Hyvin meni, Cosmo meni upeesti ja jopa minä onnistuin pari kertaa ohjauksessani niin että Elinalta pääsi innostunut "jes, hyvä!" :) Muuten Cosmo on ollu tänään vähän okoncentrerad, onneks oli yksäri niin sai palkinnoks hyvästä suorituksesta juosta hallissa lelun kanssa miten tahtoi.
Päivän rata:
Rataan kuului 4 hyppyä ja putki. Piece of cake pikku Cosmolle, mutta mä olin helisemässä valssin ja sylikäännöksen ja silmä-käsi-jalka-koordinaationi kanssa! Lisäks reenattiin keppejä ja vähän kontakteja.
Cosmo on ihan väsy tunnin rehkimisen jälkeen:
Niin oon kyllä mäkin! Hyvää yötä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti